محصولات :
خدمات : پياده سازي پرتال هاي مديريت ارتباط با مشتري (CRM)

مدیریت ارتباط با مشتری به همه فرآیندها و فناوری‌هایی گفته می‌شود که در شرکت‌ها و سازمان‌ها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ و ارائه خدمت به مشتریان به کار می‌رود.
CRM از سه بخش اصلی تشکیل شده است: مشتری، روابط و مدیریت. منظور از روابط، ایجاد مشتریان وفادارتر و سودمند تر از طریق ارتباطی یاد گیرنده می‌باشد و مدیریت عبارت است از خلاقیت و هدایت یک فرایند کسب و کار مشتری مدار و قرار دادن مشتری در مرکز فرآیندها و تجارب سازمان.
از جمله مزاياي CRM مي توان به موارد ذيل اشاره نمود :
  1. استفاده از روابط جاری با مشتری‌های فعلی برای به حداکثر رساندن میزان رشد درآمدها
  2. مشخص کردن، جذب نمودن و حفظ بهترین مشتری‌ها
  3. معرفی و مشخص کردن روال‌ها و فرآیندهای فروشی که بیشتر تکرار می شوند
  4. پاسخگویی به نیازها و رفع تقاضای مشتریان
  5. ایجاد و اجرای یک راهبرد فعال بازاریاب که به کاهش هزینه‌ها و شناخت عمیق تر مشتری منجر می شود

متخصصين و مشاورين گروه نرم افزاري آتيران ، با در اختيار داشتن تجارب چندين ساله پيرامون موضوع مديريت ارتباط با مشتريان و پياده سازي سيستم هاي نرم افزاري مرتبط با آن ، آمادگي خود به منظور ياري مشتريان خود در گام نهادن در اين حركت بزرگ و ارزشمند را اعلام داشته و اميدوارند تا سهمي در موفقيت روز افزون شما سروران داشته باشند.
تاره ترين اخبار


آتيران را در گوگل ارتقاء دهيد 
تمامي حقوق اين وبسايت متعلق به گروه نرم افزاري آتيران مي باشد